3 803 läst ·
18 svar
4k läst
18 svar
nångång ska vara första
Jag har hört talas om "hängsle och livrem", men det här är fanemej både hänglsen, livrem, flytväst, hjälm, suspensoar, stålhätta, arméns mobila fältsjukhus på uppfarten och mamma på snabbtelefonen! 
Möjligtvis kunde man argumentera för att stålet skulle vara rostfritt om vi nu pratar maximerad livslängd.
hade inget syrafast i lagermrVoodoo skrev:
Jag har hört talas om "hängsle och livrem", men det här är fanemej både hänglsen, livrem, flytväst, hjälm, suspensoar, stålhätta, arméns mobila fältsjukhus på uppfarten och mamma på snabbtelefonen!Möjligtvis kunde man argumentera för att stålet skulle vara rostfritt om vi nu pratar maximerad livslängd.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Blev en list ist för nån plåt för att gomma mellanrummet mellan vägg & virket
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
samma sak här endast för att gömma den 1-2mm man ser rak ner när det vinkel
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Monterade sockelskiva c/c 40 och specialskruv för skivan med robertson nr2 ^^ med 5mm mellanrum skivskarv och sikaflex emellan... ~80€ skivan :/
Ny sommar nya tag... torkat en del nu så man har börjat plugga med trälim
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Hittade en bild som inte blivit postad.. 2dagars jobb med att svets och montera. 1dag att pensla skyddsfärg och sen för nöjes skull blev det gjutet till underkanten av "fötterna" och ~3cm ut från flatjärnet
Monterad med en bult så fick ställa höjden på alla med laser och svetsa fast.. Här kommer talan noggrann i början så följer det med till nock =) var 1-3mm +/- som det kastade om jag minns fel
Klicka här för att svara