Upptäckte dessa två "klumpar" idag uppe på vinden. Ett par-tre millimeter tjocka som mest, liknar mest en samling fågelskit. Helt luktfria och sega som kåda i konsistensen. Jag skrapade bort dom och penslade området med Boracol. Undrar om någon vet vad det är för något?! Lyckas inte hitta någon mögeltyp som liknar och vore det mögel borde det väl iaf lukta på nära håll? Rummet under är ett badrum så det kanske har läkt upp varmluft därifrån? Som man ser på bilderna så är trät fuktigt runt om själva klumparna. Det märkliga är att det syns ingenting på vindsgolvet eller på undersidan av bjälken. Det här är det enda stället på hela vinden..
Tacksam för svar.
Tacksam för svar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara