http://www.apartmenttherapy.com/sf/...led-walls-in-the-mission-san-francisco-063871
Samma kakel va? Scrolla ner lite...
Du borde kunna plocka ihop något liknande själv genom att köra sjösten (enl ovan) och marockanska tiles. Googla moroccan tiles eller Spanish tiles så har du att välja på.
Samma kakel va? Scrolla ner lite...
Du borde kunna plocka ihop något liknande själv genom att köra sjösten (enl ovan) och marockanska tiles. Googla moroccan tiles eller Spanish tiles så har du att välja på.
Det var inte dåligt, Rebeckaf att hitta precis samma! Imponerad!! Så återstår frågan om var man kan köpa, jag googlar på men det går dåligt...
Fotat (ej av mig) hos en bekants bekant i dennes hus i London... Har försökt luska den vägen också, kanske är det bästa chansen.
Inget napp någon stans på inköpsställen...
Någon mer med något tips?
Någon mer med något tips?
Jag vet inte vart Du kan tänka dej att handla? Vill Du ha tips i hela landet?kloka_elin skrev:
I Uppsala har jag hittat det jag behöver hos antingen Ekeby kakel lr Kakeldesign finns nån ny firma i Boländerna tror den heter Kakelmagasinet lr nåt sånt men om dom vet jag inget.
Jag kan nog tänka mig att handla var som helst i hela världen om jag hittar det rätta. det är att hitta det som är svårt just nu.
Ekeby har ju en del grejer bla. italienska som inte finns hos övriga här i stan så dom kanske kan hitta nåt om Du mailar över bilderna. Värt att prova i alla fall. Googlar Du på Ekeby bruk lr Ekeby kakel lr liknande hittar Du hemsidan.
Kakeldesign har jag bara handlat över disk hos så vilka möjligheter dom har i övrigt vet jag inte men precis som Ekeby har vi hittat kakel där som övriga i stan inte hade nåt som ens liknande.
Fast dom är dyra dom här jämförelsevis
Kakeldesign har jag bara handlat över disk hos så vilka möjligheter dom har i övrigt vet jag inte men precis som Ekeby har vi hittat kakel där som övriga i stan inte hade nåt som ens liknande.
Fast dom är dyra dom här jämförelsevis
Klicka här för att svara