Villan har en snygg postlåda i varmförzinkad plåt och jag ser framför mig en gjuten varmförzinkad namnskylt. Har inte alltför ovanligt efternamn så det kanske finns färdiga. Annars skulle jag kunna tänka mig ett hobbyprojekt att ta fram en egen skylt. Är det någon som har erfarenheter att dela med sig av? Dimensioner på skylten ca 330×60 mm.
Per.