Sedan en tid är det något fel med appen och det blir sakta värre.

Kör ios18 på en iPhone 12, men jag tror problemet fanns där redan innan uppgraderingen till 18.

Problemet är långa svarstider om jag trycker på ”notiser” eller ”senaste”. Ibland verkar appen hänga sig och jag får starta om vilket inte hjälper. När jag väl får upp en lista med inlägg verkar det fungera normalt.

just nu runt 10sek svarstid på ”senaste”. Luktar databasproblem.

• Gilla
Nötegårdsgubben och 1 till
  • Laddar…
A
Samma här och jag har inte IOS 18 ännu igår var hopplöst varje gång man öppna appen..

J
För mig fungerar den inte alls. Får upp startsidan men kan ej klicka på något. iOS 17.7, iPhone 12.

Upplever en viss tröghet med Android lur också.

Märkte detta redan igår fm när jag satt och väntade på min tur hos läkaren. Man får upp första sidan men sedan är det tvärstopp….

Samma här. Installerade om appen och nu fungerar det igen

• Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
Fairlane
Jag har två telefoner, båda med Android 14, och märker inget problem. Kanske underlättar det felsökning.

• Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
….jag märker nu att det bara verkar vara ett svarstidsproblem. Det tar , just nu, cirka 10sek att göra en sökning (senaste eller notiser).

• Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
MathiasS MathiasS skrev:
….jag märker nu att det bara verkar vara ett svarstidsproblem. Det tar , just nu, cirka 10sek att göra en sökning (senaste eller notiser).
För mig fungerar allt snabbt och som vanligt. Både på 11/17.7 och 14/18.0.1.

• Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
För mig fungerar allt snabbt och som vanligt. Både på 11/17.7 och 14/18.0.1.
Nu verkar problemet vara löst. Men det har varit problem ett länge och bara blivit värre. Men just nu finns ingen fördröjning.

• Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
MathiasS MathiasS skrev:
Men det har varit problem ett länge och bara blivit värre. Men just nu finns ingen fördröjning.
Måste haft tur då. Lägger ett inlägg här om jag märker något.

Funkar helkasst för mig fortfarande. Verkar vara störst problem då jag klickar på bevakningar eller notiser, då fryser det helt

L laseryxa skrev:
Funkar helkasst för mig fortfarande. Verkar vara störst problem då jag klickar på bevakningar eller notiser, då fryser det helt
Upplever precis samma sak. iOS 17.16.1.

7ender
Jag hade detta problem sedan igår på iPhone xs/17.x. Installerade om appen och då funkar det bra.

• Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
7ender 7ender skrev:
Jag hade detta problem sedan igår på iPhone xs/17.x. Installerade om appen och då funkar det bra.
Gjorde samma och efter det så fungerade det som tidigare.

• Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.