Hej!
Jag undrar om det är någon här som vet vad denna tapet heter och vad det är för tillverkare?
Vet att den även finns i grönt och jag skulle vilja ha den i köket. Men det är svårt att köpa tapet när man inte vet tillverkare.
Har letat runt på nätet men inte hittat den.
Någon som kan hjälpa mig???
Jag undrar om det är någon här som vet vad denna tapet heter och vad det är för tillverkare?
Vet att den även finns i grönt och jag skulle vilja ha den i köket. Men det är svårt att köpa tapet när man inte vet tillverkare.
Har letat runt på nätet men inte hittat den.
Någon som kan hjälpa mig???
Medlem
· Västra Götaland
· 970 inlägg
Jag måste bara få kommentera, har aldrig sett tapeten förut och tycker också den är häftig, MEN visst ser mönstret ut som lök?
Den där känner jag igen, vi tänkte ha den ljusgröna varianten i vår dåvarande lägenhet... Synd att jag inte kommer ihåg vad det var för tillverkare. Gå in på en välsorterad färgaffär så kan de garanterat plocka fram den åt dig. 
Vi har den gröna i sovrummet. Det är boråstapeter iaf. Vet ej vilken kollektion dock.
Det ser ut som vår tapet vi har i hallen, du kan se den här i min sambos blogg:
http://inspirationsdesign.blogg.se/1207049081_ntligen_hatthyllan_up.html
Tapeten kommer från Boråstapeter, kollektion Form & Inspiration. Men när vi beställde vår tapet så skulle Boråstapeter sluta med den kollektionen, vi hade tur att vår tapetaffär lyckades hitta två rullar hos deras leverantör. Du får väl kolla med din tapetaffär vad dom säger om det.
http://inspirationsdesign.blogg.se/1207049081_ntligen_hatthyllan_up.html
Tapeten kommer från Boråstapeter, kollektion Form & Inspiration. Men när vi beställde vår tapet så skulle Boråstapeter sluta med den kollektionen, vi hade tur att vår tapetaffär lyckades hitta två rullar hos deras leverantör. Du får väl kolla med din tapetaffär vad dom säger om det.
Halloy och matte75.
Om ni tittar noga på era bilder kan man tydligt se att en av er har satt tapeten upp och ner! Jag vill inte frstöra glädjen för er men detta borde ni verkligen gå till botten med, Ni vet väl hur man gör när man vänder tillbaka en tapet?
Om ni tittar noga på era bilder kan man tydligt se att en av er har satt tapeten upp och ner! Jag vill inte frstöra glädjen för er men detta borde ni verkligen gå till botten med, Ni vet väl hur man gör när man vänder tillbaka en tapet?
Jo jag såg faktiskt detta men jag har för mig att vi sett på en annan sida att någon hade satt på samma sätt som vi, men det kan ju likaväl vara så att vår sitter upp och nerapotekarnes skrev:
Då är det nog matte75 med sambo som har den åt rätt håll. Och snart halloy med.
Från Boråstapeters hemsida:

Från Boråstapeters hemsida:

HAHAHA! Jag har ju som tur var inte fått min tapet än. TÄNK om jag sätter upp den åt fel håll. Ve och fasa...apotekarnes skrev:
Här har jag gjort en Photoshop-bild på hur tapeten kommer att bli (på ett ungefär). Har jag satt den rätt eller fel på bilden?
Klicka här för att svara