2 621 läst ·
13 svar
3k läst
13 svar
Någon som testat nya Milwaukee-maskinerna?
Medlem
· Västerbotten
· 3 321 inlägg
Råkade gå in på Milwaukees hemsida idag och såg att de kommit med nya maskiner. Någon som provat/klämt på de? Lilla tigersågen ser spännande ut. 12V Li-ion. Gersågen ser också intressant ut.
HACKZALL C12 HZ

http://www.milwaukeetool.se/int\sv\...693C80BC125757F006D708D?OpenDocument&nav1=pro
MS 305 DB

http://www.milwaukeetool.se/int\sv\...616C4A7C125757F006D7406?OpenDocument&nav1=pro
HACKZALL C12 HZ
http://www.milwaukeetool.se/int\sv\...693C80BC125757F006D708D?OpenDocument&nav1=pro
MS 305 DB
http://www.milwaukeetool.se/int\sv\...616C4A7C125757F006D7406?OpenDocument&nav1=pro
Medlem
· Västerbotten
· 3 321 inlägg
Vet du vad den har för kapacitet?
Här är en video-recension av sågen (eller dess amerikanska 12" motsvarighet)
Det vattnas...
Det vattnas...
den finns i Sverige men man får leta bland proffsbutikerna , ahsell har den har för mig den låg på 1750 +moms
var hittar du dom under 100 $??
billigaste jag hittat är 179 $
billigaste jag hittat är 179 $
Här pratar vi batteridrivet och skulle inte batteriladdaren vara märkt 110/230V så får man antingen köpa en 220->110V trafo för 3-400 eller skaffa en Europeisk laddare.Gråben skrev:
Klicka här för att svara