Fredrik.engdahl #1 Medlem · Skåne · 1 209 inlägg 25 jul 2009 20:29 Fredrik.engdahl Medlem Skåne 1 209 inlägg 25 jul 2009 20:29 #1 Är det någon som köpt och testat Hitachis skena och sken adapter ? skulle kosta runt 500:- vad jag hörde
Är det någon som köpt och testat Hitachis skena och sken adapter ? skulle kosta runt 500:- vad jag hörde
H_L #2 Medlem · 361 inlägg 10 aug 2009 14:05 H_L Medlem 361 inlägg 10 aug 2009 14:05 #2 Sent svar. Lång semester från forumet... Om det är för handcirkeln du menar har jag försökt sammanfatta min erfarenhet av dessa här: http://www.byggahus.se/forum/verkty...-vad-aer-det-foer-adapter-tillaegg-c6bu2.html Dyrare än 500 kr när jag handlade dock, men det kanske ändrats.
Sent svar. Lång semester från forumet... Om det är för handcirkeln du menar har jag försökt sammanfatta min erfarenhet av dessa här: http://www.byggahus.se/forum/verkty...-vad-aer-det-foer-adapter-tillaegg-c6bu2.html Dyrare än 500 kr när jag handlade dock, men det kanske ändrats.
Fredrik.engdahl #3 Medlem · Skåne · 1 209 inlägg 10 aug 2009 21:52 Fredrik.engdahl Medlem Skåne 1 209 inlägg 10 aug 2009 21:52 #3 tack för svar , har redan en ts 55 så jag tänkte att det kanske skulle bli hjälp medel till hitachin ... men får nog tänka lite till
tack för svar , har redan en ts 55 så jag tänkte att det kanske skulle bli hjälp medel till hitachin ... men får nog tänka lite till