Har tyvärr samma upplevelse av Sundströmmasken som PHL, jag tror att den är lite för lite helt enkelt, trots att det är den större varianten jag har.

För övrigt är jag nöjd med den.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.