1 591 läst ·
6 svar
2k läst
6 svar
Någon som ska börja studera till hösten?
Skulle vara kul att höra ifall någon mer ska studera till hösten och kanske berätta lite mer om vad och var ni gör det.
Själv har jag tagit "modifierad" tjänstledighet under tre år för att satsa på heltidsstudier.
Har insett att livet är lite för kort för att vara halvnöjd med sin arbetssituation.
Så till hösten blir det ingenjörsstudier med bygginriktning, på Dalarnas högskola.
Låt höra ifall det är någon annan som ska ta steget emot CSN
Själv har jag tagit "modifierad" tjänstledighet under tre år för att satsa på heltidsstudier.
Har insett att livet är lite för kort för att vara halvnöjd med sin arbetssituation.
Så till hösten blir det ingenjörsstudier med bygginriktning, på Dalarnas högskola.
Låt höra ifall det är någon annan som ska ta steget emot CSN
Ja det verkar som det är en stor del. Vi har många studiebesök på byggen och på företag. Dessutom har vi företag som föreläser på skolan minst en gång i månaden. Nu i höst ska vi ha två veckors praktik också.fgo skrev:
Klicka här för att svara