3 573 läst ·
7 svar
4k läst
7 svar
Någon som lagt Bauhaus vineyard golvet?
Är det någon som har lagt bauhaus vineyard golvet och som kan tänka sig ta ett foto på hur rummet blev i helhet?
Inne i Bauhaus så tyckte jag den såg så tom ut, glest mellan "brännmärkena".
Sen finns ju då Paradorens wine and fruits... Ser bra ut på bild men otroligt mörkfläckad och upprepade brännmärken allt för tätt i verkligheten..
Letar för fullt efter ytterligare golv med denna look... Tips mottages gladligen..

Inne i Bauhaus så tyckte jag den såg så tom ut, glest mellan "brännmärkena".
Sen finns ju då Paradorens wine and fruits... Ser bra ut på bild men otroligt mörkfläckad och upprepade brännmärken allt för tätt i verkligheten..
Letar för fullt efter ytterligare golv med denna look... Tips mottages gladligen..

Då alla tjejer gillar den, så hade jag tänkt i stora sovrummet ihop med svarta tapeter med silvriga blom-motiv typ.. heh..
paradoren, (bild2) kostar väl 260kr kvadraten, ca 13mm tjocka skivor.. den andre var väl 160kr eller något och såg gott fattig ut i butiken..
men hade velat hitta något mellanting... somsagt, på bild ser de okej ut men inte i verkligheten..
paradoren, (bild2) kostar väl 260kr kvadraten, ca 13mm tjocka skivor.. den andre var väl 160kr eller något och såg gott fattig ut i butiken..
men hade velat hitta något mellanting... somsagt, på bild ser de okej ut men inte i verkligheten..
Alla tjejer? jag är ganska så övertygad om att det golvet är en killgrej.
Min sambo och alla hans vänner vill ha det medan jag och deras flickvänner gör allt för att slippa få in det i huset.
Tycker att det är för uppenbart att det är nyproduktion och stör mig på att samma text återkommer på vart annan bräda.
Min sambo och alla hans vänner vill ha det medan jag och deras flickvänner gör allt för att slippa få in det i huset.
Tycker att det är för uppenbart att det är nyproduktion och stör mig på att samma text återkommer på vart annan bräda.
Haha! hoppas att du hittar något som du själv är okej med och jag lovar att hojta till om jag ser något.Yrrol skrev:
Verkar som att du har samma problem med golvet som jag har och gillar kanske därför en variant som jag tycker är en av de bättre
Ska hålla ögonen öppna när vi är ute och tittat efter vårt eget golv..
Jag har faktiskt köpt en kartong av varje nu;
Logoclic vineyard
Parador wine & fruits
lagt ut och ja, nu har jag ju ingen belysning så får vänta till imorgon, men blev inte så mycket klokare dessvärre. paradoren ser så himla mörk och kladdig ut, Logoclicen är mer naturlig men hade velat se mer motiv, funderar på kanske ta logoclicen men såga i mindre bitar så man kan hantera de få motiven på bättre vis, men då förlorar man ju viss låsning mellan skivorna...
Såg dock att Bauhaus hade fått in en till, som inte ens finns med på tillverkarens sida..
En gulaktig med lite piratmotiv. Inriktad på barnrum..
-inte fin alls.. hehe
Logoclic vineyard
Parador wine & fruits
lagt ut och ja, nu har jag ju ingen belysning så får vänta till imorgon, men blev inte så mycket klokare dessvärre. paradoren ser så himla mörk och kladdig ut, Logoclicen är mer naturlig men hade velat se mer motiv, funderar på kanske ta logoclicen men såga i mindre bitar så man kan hantera de få motiven på bättre vis, men då förlorar man ju viss låsning mellan skivorna...
Såg dock att Bauhaus hade fått in en till, som inte ens finns med på tillverkarens sida..
En gulaktig med lite piratmotiv. Inriktad på barnrum..
-inte fin alls.. hehe
Klicka här för att svara