Skulle behöva en automatshunt till stugan.
Har titta lite på Automix 20, ev den trådlösa varianten som verkar mycket lovande.
Jag vill dock kunna fjärrstyra den över gsm, vilket inte verkar gå.
Funderar därför på att köpa en extra kontrollenhet som man sätter på tex 10 grader (bortläge) och förbinder den och ordinarie kontrollenhet med ett växlande relä, som styrs via gsm.
Innan tänkte jag höra om ni vet om det finns någon shuntautomatik som har en ingång för bortaläge från början, så man slipper uppfinna hjulet på nytt.