1 452 läst ·
3 svar
1k läst
3 svar
Någon som har robotgräsklippare-passage under spaljé/plank?
Medlem
· Västra Götaland
· 64 inlägg
Hej!
Tänkte höra om någon av er har låtit er robotgräsklippare passera "genom" (under) en spaljé eller plank i er trädgård? Tänker då främst inte fritt, utan med en guide-passage.
Hade så gärna sett några bilder på hur ni löst det i så fall! Skulle vilja göra en avskiljare i trädgården men det är just robotgräsklipparen som vi behöver ta hänsyn till.
Tänkte höra om någon av er har låtit er robotgräsklippare passera "genom" (under) en spaljé eller plank i er trädgård? Tänker då främst inte fritt, utan med en guide-passage.
Hade så gärna sett några bilder på hur ni löst det i så fall! Skulle vilja göra en avskiljare i trädgården men det är just robotgräsklipparen som vi behöver ta hänsyn till.
Medlem
· Västra Götaland
· 64 inlägg
E etompau skrev:
japp, så långt är jag med. Tänkte mer att jag gärna skulle vilja se lösningar på hur själva spaljén/planket är utformatM mxjolle skrev:
Klicka här för att svara
