2 101 läst ·
2 svar
2k läst
2 svar
Någon som har handlat på woodworking.se
Hej!
Är det någon som har handlat på woodworking.se det senaste året? Har sett att folk har handlat där tidigare och vart väldigt nöjda dock är de inläggen ett par år gamla. Har lagt en beställning och betalat men får nu inget svar varken på mail telefon eller sms. Det var dock bara 3 dagar sedan men i dagsläget har man ju blivit bortskämd med både snabb respons och frakt.
Med vänliga hälsningar Harald
Är det någon som har handlat på woodworking.se det senaste året? Har sett att folk har handlat där tidigare och vart väldigt nöjda dock är de inläggen ett par år gamla. Har lagt en beställning och betalat men får nu inget svar varken på mail telefon eller sms. Det var dock bara 3 dagar sedan men i dagsläget har man ju blivit bortskämd med både snabb respons och frakt.
Med vänliga hälsningar Harald
Jag handlade från Woodworking när de låg i Göteborg. Sen antar jag att det såldes till någon tjomme i Tyresö och han har aldrig svarat på någon förfrågan. Inte en enda gång...
Beställ Incra-grejer (om det är det du skall ha) från Woodworking workshop i UK istället. Inte dyrare.
Det är lite synd för de gjorde fina fräsbord..
Beställ Incra-grejer (om det är det du skall ha) från Woodworking workshop i UK istället. Inte dyrare.
Det är lite synd för de gjorde fina fräsbord..
Jag handlade frässtål från Cobolt via woodworking.se i april och det funkade kanon då. Har väl inte haft alltför mycket korrespondens med dem dock. Fick nog påminna dem om att skicka fakturan men själva stålen skickades snabbt. 
Klicka här för att svara