G Glukagon #1 Medlem · Jönköping · 5 inlägg 18 aug 2010 15:38 Glukagon Medlem Jönköping 5 inlägg 18 aug 2010 15:38 #1 Hej. Är det någon som har erfarenhet av att bygga med Snickarhus (http://www.snickarhus.se)? Mvh G
K KJE #2 Medlem · 226 inlägg 17 jun 2013 21:24 KJE Medlem 226 inlägg 17 jun 2013 21:24 #2 Jag är också nyfiken om det är någon som har något positivt/negativt att säga om Snickarhus?
A Alexander87 #3 Medlem · halland · 2 inlägg 16 apr 2014 19:58 Alexander87 Medlem halland 2 inlägg 16 apr 2014 19:58 #3 kan skriva en ge tråden en lite knuff... är nämligen lite intresserad av denna med..