Hej
Vi ska renovera vårat kök och har bestämt oss att vi tänker köra med lofra vitvaror, diskmaskin, ugn, micro, kylfrys.
Men vi hittar väldigt lite info och omdöme om dom, vi ska ha ett svart Ikea lerhyttan kök och lofra skulle passa så bra in med alla andra detaljer i mässing som vi ska ha i köket.
Någon som har erfarenhet av lofra ?
Vi ska renovera vårat kök och har bestämt oss att vi tänker köra med lofra vitvaror, diskmaskin, ugn, micro, kylfrys.
Men vi hittar väldigt lite info och omdöme om dom, vi ska ha ett svart Ikea lerhyttan kök och lofra skulle passa så bra in med alla andra detaljer i mässing som vi ska ha i köket.
NästanJ Johnny-Andersson skrev:Hej
Vi har fått en offert men har inte lagt en beställning än hos myrangecooker håller med om att dom har bra service och är super trevliga i bemötande 
Nu har vi lagt en beställning på deras kyl/frys och 60 cm ugn och diskmaskin och mickron och vinkylen mquvee med mässingshantag. Dom ser så jäkla snygga ut och passar vårat Ikea kök lerhyttan svart så bra
Vi får dom v34
Vi får dom v34
Hur har det gått? Blev det bra och ät ni nöjda? Ska också sätta in ett ikea lerhyttan och är sjukt sugen på lofras vitvaror. Vill du inte dela lite bilder!! Tack!J Johnny-Andersson skrev:
vi är super nöjda, var lite nervösa innan vi fick dom pga att vi hade inte set dom i verkligheten och vi viste inte så mycket om dom, men vi vart kära på direkten och dom är juvelen i vårat kök helt klart.A Annalouise skrev:
Alla som ser vårat kök undrar var det är för märke och alla hantverkare säger att det är deras dröm kök .
Ni kan följa våran renovering och se mera bilder på köket på instagram under brudslöjan 1.
Hur tycker ni de olika vitvaror från Lofra fungerat? Bra? Låter de mycket? Kul och ugn/kombiugn mest intresserad av från dem
Vore så tacksam för svar!
Vore så tacksam för svar!
C cy_berg skrev:NästanVi har beställt alla vitvaror till köket i vårt nybygge från Lofra, via Myrangecooker/LS-bolagen som har agenturen i Sverige. Så, vi har inte installerat dem ännu och har därför ingen praktisk erfarenhet. Det jag kan säga är att Myrangecooker har suverän service och var grymt bra att ha att göra med när jag beställde.
vad kul att du funderar på lofra
Vi är nöjda med alla våra vitvaror.
Dom är ju så snygga och passar så perfekt med vårat Ikea kök
Kylen har vi inte hittat något att anmärka på.
Så skönt med is maskin och kunna få ut kallvatten direkt ur kylen.
ugn är vi väldigt nöjda med, funkar bra och ända vi kan sakna på den är att den inte kan rengöra sig själv, men känner ändå inte att den blir så smutsig ändå.
Men för det priset man betalar för den borde självrengöring ingå.
Micro funkar okey, den är inte den snabbaste vi har haft och jag tycker menyerna är lite förvirrande.
Det som tar 2 min i vanliga Mickros tar 3 min i våran.
Kan vara någon inställning kanske
diskmaskin är perfekt
Inga problem med den och det ända jag kan sakna är en lampa i den , men inget som förstör upplevelsen på något sätt.
ugn är vi väldigt nöjda med, funkar bra och ända vi kan sakna på den är att den inte kan rengöra sig själv, men känner ändå inte att den blir så smutsig ändå.
Micro funkar okey, den är inte den snabbaste vi har haft och jag tycker menyerna är lite förvirrande.
diskmaskin är perfekt
Inga problem med den och det ända jag kan sakna är en lampa i den , men inget som förstör upplevelsen på något sätt.
Hej! Tänkte följa upp och höra hur nöjda ni fortfarande är med era Lofra-produkter så här 5-6 år senare?J Johnny-Andersson skrev:vad kul att du funderar på lofra
diskmaskin är perfekt
Har någon erfarenhet av att montera deras inbyggnadsmikro i kök där lådor är indragna i ramarna istället för utanpåliggande? Behöver man anpassa måtten i sådana skåp för mikron?
Klicka här för att svara