Hej!

Undrar om det är någon här som handlat på VVS On Net.

- vvs on net -med priser som värmer

De verkar ha bra priser, men hur funkat det med leveranserna...

Är även tacksam för tips på andra billiga näthandlare

/Jonas

Ingen som har handlat där?

/Jonas

Nope

Men några andra butiker är ju
http://www.sigro.se
http://www.dinvvsbutik.se

Har för mig det fanns en tråd om nätbutikerna, men hittar den inte just nu

/M

Har kollat på dem också, men de ligger rejält högre i pris.

/Jonas

Vad är det som är mycket billigare på detta ställe? Allt?

Jag har inte jämfört alla priser, men de jag kollat på är lägre än Rinkaby...

/Jonas

Tog några slumpartiklar och valde ut Rinkaby var ca 10% billigare på det jag kollade.

Deras hemsida verkar lite mer lättmanövrerad. och det verkar som man kan betala med kort, vilket jag saknar både hos rinkaby och sigro.

OK. Där ser man.

Jag har ba´ra kollat på Wirsbos golvvärme-prylar och där låg de lägre i pris.

Kollade på 240m 20mm golvvärmeslang, och där skiljer det 400 spänn...

Det jag saknar på Rinkaby är att det inte går att söka på RSK-nummer.

/Jonas

Men du, varför handlar du då inte på byggbo.se? Där är slangen ytterligare 400sek billigare än på vvsonnet. 3593 kostar den om jag inte ser fel.

Jag har handlat där. Mycket bra service. Köpte IFÖ SenseArt möbler till toan. Funkade klockrent, förutom att IFÖ som hade packat grejorna packade en spegel ytterst på pallen... Fick en ny utan kostnad.

Bra priser på möblerna tyckte jag.

Jag beställde en del saker från byggbo. jag förskottsbetalade och två dagar efter så hade jag prylarna hemma. Fungerade kanonfint..

Svante

Har handlat mycket från net-vvs som jag varmt kan rekommendera.

hempularen skrev:
Tog några slumpartiklar och valde ut Rinkaby var ca 10% billigare på det jag kollade.

Deras hemsida verkar lite mer lättmanövrerad. och det verkar som man kan betala med kort, vilket jag saknar både hos rinkaby och sigro.
Rinkaby kan man betala med kort

marjons skrev:
Har handlat mycket från net-vvs som jag varmt kan rekommendera.
Jag instämmer! Halva priset för en urläcker Hansgroheblandare... Bra service och punktlig leverans.

åk till närmaste vvs firma och bäställ varona det är absolut bäst enligt mina åsiket dem har kunig personal och om man har fått fel saker behöver byta så kan man göra det direkt utan att behöva betala frakt eller skicka iväg sakerna och vara utan i ca 2dagar för dem brukar ha det mästa hemma eller så får dem hem sakerna så att du akn hämta ut dem dan efter om det är standard saker så mitt råd åk till närmaste vvs firman på din ort/stad

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.