Är det någon här som handlat på Fastfix.co.uk?
Erfarenheter?

Ser rätt ok ut, verkar pålitligt. Men på vissa håll är maskinparken inte riktigt uppdaterad.... men det är ju fler ställen som är så tex http://www.powertoolsuk.co.uk/

Nu är beställningen lagd på lite saker och Fastfix verkar seriöst..

Hittade deras facebook sida där jag hittade ett Makita erbjudande som gått ut: 2XBL1850B (5Ah), Dubbelladdare DC18RD, Makpac 3 för £200. Så jag mailade och frågade om ngt liknande kommer tillbaka. Fick då till svar att du kan få ett set för det priset. Gissa om man blev glad, så det vart tillagt till ordern :)

Fick mail igår och det visade sig att deras speditör inte skickar långa saker. Makita trimmern DUR364LZ var tydligen för lång. Så jag ber att få återkomma om hur denna beställningen går.

Fastfix verkar iaf funnits länge och jag läste i annan tråd här att just Fastfix stod bakom Makita.co.uk sajten som fanns innan, numer bor man på Fastfix.co.uk.

Ser positivt på affären, hoppas det håller i sig :)

Har beställt från fastfix tidigare utan problem. Dom har bra support och går lätt att komma i kontakt med dem. Då jag beställde tyckte jag att dom hade lite dyr frakt, och att det var lite krångligt med betalningen. Det kanske dom har ändrat nu, är ju nått år sedan jag beställde sist.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.