någon :) ?
 
M mr_kenzo skrev:
Får bra pris på denna port samt motor

[länk]

Hur är dessa?
Hej!

Ja, jag köpte faktiskt en port därifrån förra året, eller ja, då hette dom garagehuset.se

Skrev detta på trustpilot när jag fått den levererad:

"Hej!

Jag brukar alltid vara mycket noggrann när jag skall köpa saker, vad det än är, dyra som billiga. Försöker alltid undersöka stället jag köper ifrån när jag inte handlat där tidigare. Detta missade jag naturligtvis när jag skulle beställa en ny port till garagerenoveringen.

Såg alla dessa omdömen efter jag beställt, men garagehuset var dom enda som hade en lägre port till ett vettigt pris. Så jag chansade och makulerade inte ordern.

Precis efter jag beställt blev jag lite fundersam på några saker och ringde till dom. Fick svar med en gång och han jag pratade med var trevlig, kunnig och gav mig bra tips.

Beställningen gjordes i tisdags, och idag fredag, levererades porten hem till mig i Västsverige av garagehuset själva.

Mycket bra och trevlig service samt snabb leverans!

Var orolig efter jag läst alla omdömen, men för mig fungerade allting perfekt!

PS. Kvaliten på porten kan jag inte bedöma i nuläget. Men det är en billig port och jag räknar inte med att den kommer vara lika robust som en märkesport. Men det kan jag leva med."

Nu 1 år senare, har jag inget att klaga på. Visst, motorn kanske inte är den tystaste, men allt fungerar så bra som jag hade förväntat. Det fanns/finns en toppenbra monteringsanvisning dom gjort själva med bilder och beskrivningar, tror den fanns att tanka ner på deras hemsida.

Monteringen gick bra, men "inget" är ju förborrat, men man får med självborrande skruv. Sån grejer antar jag att man slipper när man köper en dyrare port.

Hoppas det hjälpte något!

Mvh,
 
Stort tack
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.