Har efter moget övervägande kommit fram till att det nog blir ett skidsta hus trots allt. Fick svar idag från några av dom andra husleverantörerna på deras totalentreprenadslösning, och skidsta verkar vara både flexibla när man vill ändra, ha hög standard samt ligga rätt bra i pris.

Men när man söker på forumet så kommer det inte upp några relevanta färska sökresultat på skidsta hus. Är det någon som byggt med dom under förra året som kan delge mig sina synpunkter.

Skidsta hus ligger 3 kilometer härifrån så jag brukar rekommendera dem. Det är korrekt uppfattat att de är relativt flexibla och ligger rätt bra i pris.

Hur du däremot får ditt hus har mycket med resningen att göra. Jag personligen skulle aldrig godta en resning i regn eller att platsen lämnades utan att ALLT är riktigt övertäckt, en presenning kostar mindre än 1 månad med byggtork är mitt motto.

Se alltså till att få en erfaren firma som reser, härikring är det en kompis företag som gör det och de gör det mycket bra vad jag vet.

Ett tips är dock att ta riktig råspånt, plasten som är "standard" tycker jag känns väl vansklig. (Gäller alla hustillverkare).

Ok, ja firman som reser här hemma är bra vad jag vet. Ska tänka på det där med plasten

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.