S seffepat #1 Medlem · 5 inlägg 8 jan 2007 14:51 seffepat Medlem 5 inlägg 8 jan 2007 14:51 #1 Hej! Jag gillar Huvudskär från Myresjöhus skarpt. Jag undrar om någon i detta forum har byggt detta hus och därmed också har några synpunkter kring huset och leverantören som denne vill dela med sig av. Nyfiken på era svar! //Selor
Hej! Jag gillar Huvudskär från Myresjöhus skarpt. Jag undrar om någon i detta forum har byggt detta hus och därmed också har några synpunkter kring huset och leverantören som denne vill dela med sig av. Nyfiken på era svar! //Selor
G Gantord #2 Medlem · Jämtland · 1 inlägg 16 jan 2010 21:30 Gantord Medlem Jämtland 1 inlägg 16 jan 2010 21:30 #2 Tjena, Har ni byggt ännu? Om så är fallet skulle jag var mkt tacksam över att få ta del av erfarenheter, både positiva och negativa. Om du/ni inte byggt ännu ska jag dela med mig av vårt kaos om du fortfarande är intresserad av husmodellen.
Tjena, Har ni byggt ännu? Om så är fallet skulle jag var mkt tacksam över att få ta del av erfarenheter, både positiva och negativa. Om du/ni inte byggt ännu ska jag dela med mig av vårt kaos om du fortfarande är intresserad av husmodellen.