Hej!!
När X-et flyttade kvarlämnades ett par pölar nagellack på klinkersgolvet i jaccuzin, där hennes sminkbord stått. Har försökt med lite olika substanser, men inte hittat nåt som ens ändrar nyans på de i övrigt färgglada klickarna.
Nån som har tips?
Klinkersgolvet har en "sandad" yta?, för att minska risken att man halkar.
Mvh Anders
 
AndreasLarsson89 AndreasLarsson89 skrev:
Har du testat aceton?
Tack!!! Apoteket nästa!!
Mvh Anders
 
  • Gilla
AndreasLarsson89
  • Laddar…
P
E El Capitan 006 skrev:
Tack!!! Apoteket nästa!!
Mvh Anders
Acceton blandat med tapetklister.
BUMS har du färgindustrins storsäljare, bums, taveck och allt vad dom är döpta till.

Själv brukar jag luta stolen på den grusade parkeringen och stryka på lut.
Dubbel effekt så att säga. .
 
sleven08 skrev:
Acceton blandat med tapetklister.
BUMS har du färgindustrins storsäljare, bums, taveck och allt vad dom är döpta till.

Själv brukar jag luta stolen på den grusade parkeringen och stryka på lut.
Dubbel effekt så att säga. .
Tack!!
Mvh Anders
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.