48 083 läst ·
18 svar
48k läst
18 svar
Nackdelar med liggande träpanel
det går bra om man bygger nytt men om man renoverar ett gammalt hus som inte är byggt så från början så växer väggen onödigt mkt. Och får ett onaturligt utseende.På samma sätt som när många tillägsisolerar utvändigt så att väggen blir för tjock. Det fungerar säkert bra men ser fult ut .AndersG skrev:
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden