Hittade denna fastskruvad i plåten mellan tak och fasad på 2:a våningen. Det kommer ut 3 FK-sladdar (antar att det är FK) ur ett VP-rör, grön, grå och brun. Den gröna och bruna är kopplade i toppen på dosan, den gråa hänger löst. Ingen spänning i dem. Det finns inget i dosan, baksidan är en tjock metallplatta. Vad kan det vara?
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Är du säker på att du inte råkade "tilta" mobiltelefonen lite så att bilden råkade bli tagen upp och ner? Det händer mig ibland när jag tar bilder uppifrån och ner.
Redigerat:
Besserwisser
· Hallands Län
· 860 inlägg
Som ytterligare kuriosa så köptes Billman upp av Landis & Gyr som senare blev Landis & Staefa och numera går under Siemens Building Technologies i Sverige
Hej, är det okej om jag använder din bild i en presentation? /Ulrica


