För vår del kostade det heller ingenting, det var ett av argumenten säljaren använde som en fördel med att välja just myresjöhus. Om ändringar innebar att det gick åt färre dörrar fick vi till och med räkna av detta. Dock upplevde jag ett ganska gnälligt motstånd till ändringar och det fanns oftast någon anledning till att det inte gick att göra som vi ville, förmodligen just därför att det hade inneburit extra kostnader för dem...
Min erfarenhet är att säljarna hittar på allt möjligt, och att det inte finns några som helst fasta regler för vad som kostar vad. Ofta var det ett filitigt letande i div listor, men samma sak kostade ofta olika från gång till gång.
Min erfarenhet är att säljarna hittar på allt möjligt, och att det inte finns några som helst fasta regler för vad som kostar vad. Ofta var det ett filitigt letande i div listor, men samma sak kostade ofta olika från gång till gång.
Här kommer en till Myresjöhusspekulant. Vi har funderat på Villa Växa, tänkte att det skulle bli "billigare" men efter en del justeringar och så vidare är vi redan uppe i 3 milj totalt. Är mycket nöjda med vår säljare, han verkar ta oss på allvar och försöker hitta bästa lövningar osv. Men vad det drar i väg. Hade funderingar på billigare husleverantörer men vill ej ha "torpargrund". Vi har varit på visningar av bla Tenor, känner oss dock lite besvikna faktiskt, lister som var slarvigt uppsatta med synliga spikar, golvsocklar som glipar. Upplever att en dyrare entreprenör som Myresjöhus i alla fall ska ha bättre finish än Smålandsvillan (deras billigare alt) Skulle vara intressant att höra med någon som bygger eller har byggt ett Villa Växa. Erfarenheter etc. Huset är ju ganska nytt i katalogen så enl vår säljare så finns ännu inga uppbyggda i alla fall i norra Sverige..
Klicka här för att svara