3 201 läst ·
8 svar
3k läst
8 svar
Myresjöhus
Hej!
14-16 veckor för tillfället. Normalt annars 10-12 veckor.
/ T
14-16 veckor för tillfället. Normalt annars 10-12 veckor.
/ T
Leveranstiden beror på vad du vill ha levererat. Är det leveranstiden för ett nyckelfärdigt hus på totalentreprenad du söker så är det är den en bra bit längre än leveransen av enbart hussatsen.
Ok. Hur många kvadrat är Pilegården på? Hur många plan?
Hur längesedan var det ni skrev kontrakt och allt var klart på papper?
Får man fråga vad allt kommer att kosta? Pris per m[sup]2[/sup]?
Vilka tillval?
Jag tycker att de verkar ha bra standard...
// Erik
Hur längesedan var det ni skrev kontrakt och allt var klart på papper?
Får man fråga vad allt kommer att kosta? Pris per m[sup]2[/sup]?
Vilka tillval?
Jag tycker att de verkar ha bra standard...
// Erik
Hej! Huset är 1½-panshus på 159 kvadrat orginalet är på 178 om jag minns rätt. Områdesbestämmelserna sa att vi inte fick bygga bredare hus än 8m det blev 8,40 som godkänndes. Kontraktet skrevs på 8 augusti. Huset i grundutförande kostade 1.625.000:- se har vi gjort tillval för drygt 300.000:- . Bl.a. Holmejakupa på framsidan o treglaskupa på baksidan Braskamin i teljsten, lite uppgradering av köket men inte så mycket 30.000:- ca:, Puts istället för träpanel, Lertegelpannor (Områdesbestämmelse) Barriär o bjälklagsöppning, cent.dammsug., badkar samt en del småposter. Till detta kommer tomten.
Lycka till
divine
Lycka till
divine
Hejsan
Vi är intresserade av Ekeby (Myresjö) men det verkar vara svårt att få någon visning av huset. Är det någon som har ett Ekebyhus och som vill visa det för oss så skulle vi bli jätteglada. Vi bor i Stockholm men kan givetvis tänka oss att åka en bit.
Carina
Vi är intresserade av Ekeby (Myresjö) men det verkar vara svårt att få någon visning av huset. Är det någon som har ett Ekebyhus och som vill visa det för oss så skulle vi bli jätteglada. Vi bor i Stockholm men kan givetvis tänka oss att åka en bit.
Carina
Klicka här för att svara