Sök här på forumet så hittar du många cirkapriser.

Lycka till!

Vi har allt sök här men inte hittat så mycket priser som har med Harmoni-modellen att göra (kanske söker vi för dåligt), men om någon har erfarenhet från ett sådant bygge så skriv gärna några rader.

Hej!

Vi är i startgroparna att bygga ett Harmoni.
Vi beställde förra året NF och då var priset 2050000:-
Vet att priset höjts nu, och att det beror på var i landet ni tänkt bygga.
Vad vill ni veta mer?

Lycka till//Catrin

Några kompisar till mig tittade på Harmoni. Med deras tillval kom priset upp i ca 2,4 mkr. Vet dessvärre inte vad utgångspriset var.

Vill bara påpeka att det som folk väljer till som "tillval", är tillval på pappret men sådant som man sällan kan vara utan. Tror inte att någon till slutligen väljer standardutförandet. Räkna således med att det faktiska priset ligger 200-300tkr över ursprungspriset. 1) T.ex HTH låter fint till köket men vem nöjer sig med "kontinentalhöjd"? Extra skåp eller annan höjd får priset att dra iväg rejält. 2) Vitvaror, vem väljer vita inte rostfritt idag? 3) Fönster, vem väljer standard utan åtminstonne fejkspröjs? 4) Vem väljer ett hus helt utan takkupa eller holmeja? 5) Vem vill ha oisolerade väggar till badrum? etc etc... 200tk rinner snabbt iväg!

catrinlj...

Har ni gjort några tillval för det priset eller är det helt i standardutförande? Vi är helt novisa i ämnet men jag har hört att Myresjöhus ska ha en ganska så hög utgångsstandard jämförelsevis. Stämmer det?

Skulle vara kul höra hur det går för er under bygget.

Stort Lycka Till från oss.

Matwe:

Du har meddelande.

Catrin

Hejsan

Lyfter tråden igen,

Är så nyfiken på vad en holmeja kostar med Myresjöhus???

Vi valde inte en sådan men börjar kanske ångra det....

Nora

Hej! Har för mig att vi fick ett pris på ca 15-20tkr när vi räknade på ett pilegården.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.