Hej, ngn härinne som byggt/ska bygga Ekeby eller Aria? Är ny i byggtänkandet och vill veta för-och nackdelar samt priser mmm.
Har läst alla de neg inlägg om Myresjöhus....men det måste väl finnas ngt pos!!?? ???
Tacksam för svar ;D
 
Vi funderar starkt på Aria. Vi har varit och tittat på visningshuset i Örebro och det är jättefint.

Än så länge har vi bara positivt att säga om Myresjöhus.
 
Vi har byggt ett multifunktionellt hus i norra Stockholm och hittils är vi mycket nöjda med Myresjöhus insatser. Allt gick enligt planen och huset var klart för inflyttning på utsatt tid med endast några små restpunkter kvar vid slutbesiktningen.
 
Vi fick ett pris på Aria, 1.428.000, om jag minns rätt. Med deras std utan tillval.
 
Aria
Vi landar på 2.100 000. Nyckelfärdigt med vissa tillval, inredd övervåning, gararge och tomt (100 000).
Vad tror ni om det?
 
prinsessan!
Var någonstans bygger ni då? Hur upplever ni bemötandet från Myresjöhus?


 
Vi bygger med Linköpingskontoret och hittills har allt fungerat bra. Vi är nöjda...men vi har inte riktigt bestämt oss än. Det står mellan Myresjöhus, Eksjöhus och A-hus.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.