3 429 läst ·
6 svar
3k läst
6 svar
Myresjöhus Ekeby el Aria
Vi funderar starkt på Aria. Vi har varit och tittat på visningshuset i Örebro och det är jättefint.
Än så länge har vi bara positivt att säga om Myresjöhus.
Än så länge har vi bara positivt att säga om Myresjöhus.
Vi har byggt ett multifunktionellt hus i norra Stockholm och hittils är vi mycket nöjda med Myresjöhus insatser. Allt gick enligt planen och huset var klart för inflyttning på utsatt tid med endast några små restpunkter kvar vid slutbesiktningen.
Aria
Vi landar på 2.100 000. Nyckelfärdigt med vissa tillval, inredd övervåning, gararge och tomt (100 000).
Vad tror ni om det?
Vi landar på 2.100 000. Nyckelfärdigt med vissa tillval, inredd övervåning, gararge och tomt (100 000).
Vad tror ni om det?
Vi bygger med Linköpingskontoret och hittills har allt fungerat bra. Vi är nöjda...men vi har inte riktigt bestämt oss än. Det står mellan Myresjöhus, Eksjöhus och A-hus.
Klicka här för att svara