Har tyvärr inte gjort det. Men vi har sett ett hus ovanför Fiskebäck, Ljusgården måste det vara.
Som blivande byggande så KAN man faktiskt knacka på hos folk .
Vart ska ni bygga?
Vi är glada blivande husbyggande på Ekhagen!
Mvh
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.