Jibe 65 #1 Medlem · 5 inlägg 22 sep 2024 16:47 Jibe 65 Medlem 5 inlägg 22 sep 2024 16:47 #1 Behöver hjälp med råd hur jag löser det här. Murstocken i källaren har någon gång tagits sönder för att dra elen igenom.. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #källare #murstock
Behöver hjälp med råd hur jag löser det här. Murstocken i källaren har någon gång tagits sönder för att dra elen igenom.. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
klaskarlsson #2 Självbyggare · Stockholm · 8 590 inlägg 23 sep 2024 14:02 klaskarlsson Självbyggare Stockholm 8 590 inlägg 23 sep 2024 14:02 #2 Jibe 65 skrev: Behöver hjälp med råd hur jag löser det här. Murstocken i källaren har någon gång tagits sönder för att dra elen igenom..[bild] Vad är det du vill lösa ? Vill du ha en fungerande murstock så är det väll att dra om elen och mura igen murstocken igen..
Jibe 65 skrev: Behöver hjälp med råd hur jag löser det här. Murstocken i källaren har någon gång tagits sönder för att dra elen igenom..[bild] Vad är det du vill lösa ? Vill du ha en fungerande murstock så är det väll att dra om elen och mura igen murstocken igen..
Jibe 65 #3 Medlem · 5 inlägg 23 sep 2024 14:05 Jibe 65 Medlem 5 inlägg 23 sep 2024 14:05 #3 klaskarlsson skrev: Vad är det du vill lösa ? Vill du ha en fungerande murstock så är det väll att dra om elen och mura igen murstocken igen.. Elen är omdragen men vet inte vilka företag som håller på med murning av skorsten eller hur jag gör det själv.
klaskarlsson skrev: Vad är det du vill lösa ? Vill du ha en fungerande murstock så är det väll att dra om elen och mura igen murstocken igen.. Elen är omdragen men vet inte vilka företag som håller på med murning av skorsten eller hur jag gör det själv.
Jibe 65 #4 Medlem · 5 inlägg 23 sep 2024 14:06 Jibe 65 Medlem 5 inlägg 23 sep 2024 14:06 #4 klaskarlsson skrev: Vad är det du vill lösa ? Vill du ha en fungerande murstock så är det väll att dra om elen och mura igen murstocken igen.. Se nedanstående svar.
klaskarlsson skrev: Vad är det du vill lösa ? Vill du ha en fungerande murstock så är det väll att dra om elen och mura igen murstocken igen.. Se nedanstående svar.
klaskarlsson #5 Självbyggare · Stockholm · 8 590 inlägg 23 sep 2024 14:09 klaskarlsson Självbyggare Stockholm 8 590 inlägg 23 sep 2024 14:09 #5 Jibe 65 skrev: Elen är omdragen men vet inte vilka företag som håller på med murning av skorsten eller hur jag gör det själv. Ah: Frågan är vilka företag/murare som finns för en sådan reparation - då är iaf det klarlagt Tyvärr har jag inga svar där...
Jibe 65 skrev: Elen är omdragen men vet inte vilka företag som håller på med murning av skorsten eller hur jag gör det själv. Ah: Frågan är vilka företag/murare som finns för en sådan reparation - då är iaf det klarlagt Tyvärr har jag inga svar där...