Fasting65 skrev:
Vi har murat en spis - i tegel, med en modern omramningsspis från Spartherm (varia ch). Det har tagit lite tid, så det finns lite spridda bilder på vår web från december 2005 när jag gjorde avväxling och gjöt platta och framåt...

Från augusti 2006 och framåt hittar ni bilder på själva murningen.

Nu ligger det lite på is pga långa leveranstider hos stenleverantören.
Ser ut som en riktigt trevlig murpsis. Hur mycket räknar ni med att ha få betala när den är klar?
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.