Vi Ska bygga insynskydd på vår altan,Altanen är plattsatt med 40*40 plattor.Vi hade tänkt ha en murad vägg,den blir ca 3,5 ut från huset och ca 3,5 meter lång,1,8 meter hög.Vi ska ha stallfönster i den. Vilket blir bäst?Leka eller siporex?Det är väl enklare med siporex?Vilket är billigast? Lekan måste man väl putsa på,medans man kan spackla och måla på siporexen väl?Vi är tacksamma för alla råd och tips vi kan få

.MVH Flemming och Jill.