Hej

Skall bygga en sockel av tegel i ett lager till min vedeldade bastukamin. Bottenplattan är gjuten med vattenburen golvvärme. 10cm platta med värmerören liggande på frigoliten.Vad skall jag använda för bruk för att mura upp sockeln? På resterande del av golvet blir det klinker.

Mvh Thomas
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.