Hej
Skall bygga en sockel av tegel i ett lager till min vedeldade bastukamin. Bottenplattan är gjuten med vattenburen golvvärme. 10cm platta med värmerören liggande på frigoliten.Vad skall jag använda för bruk för att mura upp sockeln? På resterande del av golvet blir det klinker.
Mvh Thomas