1 150 läst ·
4 svar
1k läst
4 svar
Mura igen - men med vad?
Änvänd leca med något mindre dimension än vad väggen är. Du har troligen ingen iso-leca på resterande väggar idag så det är onödigt.A Andy82 skrev:
Det som skiljer är priset. Men jag skulle använd massiv till yttervägg. Finns ju fördelar med hål i när man ska göra kabeldragningar. Spår blir det när du går upp I storlek på stenen fördelen med det är väll att armeringen läggs där och är blir i mitten av bruket.A Andy82 skrev:
Klicka här för att svara