Jag beställde precis en Makita TM3010CX2J 320W eldriven.
Någon som har en sådan och kanske kan dela med sig lite av sin erfarenhet kring denna multiverktyget. Bra på en sak, dålig på en annan? Tack på förhand
tja enda jag kan tänka mig är att huvudet är stumt med maskinkroppen och kommer att känna vibrationerna efter en tid körning.Men kan inte vara värre än på fein250
Jag beställde precis en Makita TM3010CX2J 320W eldriven.
Någon som har en sådan och kanske kan dela med sig lite av sin erfarenhet kring denna multiverktyget. Bra på en sak, dålig på en annan? Tack på förhand
tja enda jag kan tänka mig är att huvudet är stumt med maskinkroppen och kommer att känna vibrationerna efter en tid körning.Men kan inte vara värre än på fein250
Ok, tack för sitt svar. Jag har fortfarande inte testat maskinen, vi får se..