I mitt senaste inlägg kom det massa varianter av samma bild
http://www.byggahus.se/forum/grund-...a-bort-sankhal-med-vatten-fran-granntomt.html

Jag var osäker på om jag hade rätt storlek när jag la till bilden, så jag tog bort den och laddade upp den på nytt. I förhandsgranskningen såg allt bra ut och även när jag försöker redigera sidan ser man bara en bild, men själva inlägget fick flera bilder efter varandra, och jag lyckas inte ta bort dom nu.

Skrev det via Chrome på en Mac

Prova att klicka på ikonen "visa källkoden" längst till vänster ovanför "textrutan". Jag tycker det brukar fungera bättre att hantera bilder då.

"Problemet" där är att filerna fortfarande är bifogade till inlägget, trots att dom inte är inlänkade i själva inlägget.

Ifall man bifogar en bild, men inte inkluderar den i inlägget så tar forumet och automatiskt hjälper till och visar upp bilderna sist i inlägget.

Johan mlg Karlsson skrev:
Ifall man bifogar en bild, men inte inkluderar den i inlägget så tar forumet och automatiskt hjälper till och visar upp bilderna sist i inlägget.
Vet du har man tar bort dom? Dom syns ju inte i koden...

Man trycker på redigera och sedan avancerad svarsruta. Sedan scrollar man ner en bit, till under inlägget. Där finns en knapp "Bifoga filer till inlägget". Klickar man på den så poppar det upp en ny ruta där man längst ner ser de bilder som är bifogade. Om man för musen över en av dom så dyker det upp ett kryss som man kan klicka på för att ta bort bilden.

Nu har tiden för att redigera inläggen gått ut så du kan inte redigera själv, men jag har fixat för dig. :)

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.