Finns det någon som har något positivt att säga om mulltoaletter? Jag menar sådana som är för inomhusbruk (alltså inte utedass).

Enligt den infon jag har hittat så verkar de vara skitdåliga men det borde finnas några som har mulltoaletter och det fungerar.....?

I så fall får ni gärna berätta det.

Hej!
Jodå, vi köpte vårt fritidshus förra våren och en Mulltoa 10 med ca:5år på nacken ingick.Förra sommaren användes den ganska flitigt och vi har ännu inte råkat ut för några läckage eller annat obehag.Skulle den haverera skulle jag själv förmodligen köpa en ny i stället för separett eller annan lösning!

Hej
Tack för svaret. Började nästan misströsta. Fick höra av en annan som haft en sedan 70 talet utan problem så det verkar ändå finnas lite hopp.

Funkar väl hyfsat på landet. Vi har haft mulltoan i 4 säsonger nu men uppgraderar precis till förbränningstoa. Jag tycker själva tömningen är det sämsta med mulltoa.

Det funkar ju fullt i klass med ett utedass. Möjligen kan man slippa urinstanken när man har torrdass, men annars påminner det om varandra.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.