4 696 läst ·
20 svar
5k läst
20 svar
Mtd st 380 d snöslunga
Den bör gå bättre med lite choke på då om jag inte har helt fel..Stefan8181 skrev:
Låt den gå så ett tag så märker du om den vill vara med..
annat du kan göra är att spreja lite runt förgasaren och impuls.. Så du hör om skillnad uppstår då har du tjuvluft..
testat koka förgasare men fortfarande går den orentMaskintok skrev:
Finns inga justeringar på förgasaren heller
Klicka här för att svara