1 312 läst ·
7 svar
1k läst
7 svar
MSN Live!
Vetti tusan vad det är men har inte kunnat öppnat några mail jag har i inkorgen på några dagar, kan heller inte ta bort några.Tror det har och göra med den nyare versionen att göra.
När hotmailsidan är uppladdad så i vänster kolumm så står det läser in under messenger men inget händer trots att jag redan är inloggad på messenger live.
Prövade och logga ut från messenger och endast logga in mig på msn under hotmail men funkar lik för benat ej.Globen snurrar om man för bort muspekarn men inget sker.
Klickade btw på ett nytt mail via msn och kom då in så att mailet registrerades som öppnat trots att innehållet ej visades och jag har inte ändrat några inställningar på brandväggen.
Någon mer som haft liknande eller vet hur man kommer till rätta med problemet, berätta gärna.
När hotmailsidan är uppladdad så i vänster kolumm så står det läser in under messenger men inget händer trots att jag redan är inloggad på messenger live.
Prövade och logga ut från messenger och endast logga in mig på msn under hotmail men funkar lik för benat ej.Globen snurrar om man för bort muspekarn men inget sker.
Klickade btw på ett nytt mail via msn och kom då in så att mailet registrerades som öppnat trots att innehållet ej visades och jag har inte ändrat några inställningar på brandväggen.
Någon mer som haft liknande eller vet hur man kommer till rätta med problemet, berätta gärna.
Min sambo kunde med öppna mail på sitt "konto" och där lös det en grön lampa som indikerade att hon är inloggad på messenger men hos mig står det "läser in" trots att jag är inloggad redan..märkligt och jobbigt då jag vill läsa ett visst mail.
Det blev ingen skillnad, det står fortfarande läser in under messenger men inget händer.
Installerade om live essentals 2011 igår kväll men även det fungerade ej.
Begriper mig inte på varför man är inloggad dels på webben live samt på mitt användarkonto så har det inte varit förut.Inga nya mal har dykt upp heller sedan strulet började i nu i torsdags så jag ska prova att maila mig själv och se om nya mail ens dyker upp där, btw det sista mailet jag fick var här ifrån om björkar sedan dess har det inte gått att öppna, radera mail...
Installerade om live essentals 2011 igår kväll men även det fungerade ej.
Begriper mig inte på varför man är inloggad dels på webben live samt på mitt användarkonto så har det inte varit förut.Inga nya mal har dykt upp heller sedan strulet började i nu i torsdags så jag ska prova att maila mig själv och se om nya mail ens dyker upp där, btw det sista mailet jag fick var här ifrån om björkar sedan dess har det inte gått att öppna, radera mail...
Har inte råkat ut för detta själv, men jag ramlade förbi en tråd på ett annat forum där folk hade fått problem som de misstänkte berodde på alla dessa problem med de hackade certifikaten vi läst om på sistone. Huruvida det stämmer eller inte låter jag vara osagt.
De fick ordning på det genom att dels rensa historiken i webbläsaren samt att tömma dns-cachen ("ipconfig /flushdns" alternativt reparera nätverksanslutningen). Kan definitivt vara värt att kolla detta samt att du givetvis håller både flash och silverlight uppdaterat.
De fick ordning på det genom att dels rensa historiken i webbläsaren samt att tömma dns-cachen ("ipconfig /flushdns" alternativt reparera nätverksanslutningen). Kan definitivt vara värt att kolla detta samt att du givetvis håller både flash och silverlight uppdaterat.
Ajajaj hoppas de inte är i några andras händer, det lustiga är att om jag loggar in på min sambos användarkonto och loggar in mig på messenger då kan jag läsa mailen men tydligen inte på mitt "konto".
Ska testa iaf och rensa lite och se.
Tackar för upplysningarna.
Ska testa iaf och rensa lite och se.
Tackar för upplysningarna.
Nu änterligen kom jag åt mailen, knepigt jag brukar ju köra diskrensning men den tar kanske inte bort lika mycket webbhistorik som internetalternativ gör, hoppas bara att ingen kommit åt lösenord och annat viktig info på hotmailen bara..
Tack tack
Tack tack
Klicka här för att svara