3 987 läst ·
5 svar
4k läst
5 svar
movehome
Någon som byggt eller bygger med Movehome? Har det fungerat bra? Är intresserad av all information ni har 
Härligt att höra! Följde det priskalkylen, eller var det någon kostnad som tillkom efter vägen? Isf vad? Nu när ni flyttat in, är det något ni känner att ni ångrar eller hade velat ändra på i huset?Ellboj skrev:
Vår kalkyl höll exakt, vårt markarbete var det ända som kunde dra iväg men den höll den med. Trivselhuskalkylen var på pengen. Vi drog på ganska bra med extrabeställningar på hemsidan, dock hade man velat ha de kökstillvalen som finns idag, tex skåp som går hela vägen upp. Ett I-lands problem 
Administrator
· Skåne
· 8 667 inlägg
Vi har ChristinaH här som har en projekttråd om sitt bygge också: http://www.byggahus.se/forum/hustillverkare/231947-moving-med-movehome.html
Klicka här för att svara