3 882 läst ·
6 svar
4k läst
6 svar
Motorvärmaruttag
sökte lite angående ett motorvärmaruttag, men hittade inget där de finns några förslag på vilka som finns de gäller alltså ett sånt för väggmontage har hittat ett från gargo men de är ganska dyrt 2450,00/st och jag ska ha 3 st jag vill gärna ha nått elektroniskt finns de någon annan sort eller är de bara dom som gör såna grejer och vart får man tag på de?
Oj, vilken lång mening..
Hursomhelst, det finns nån mer som gör ett liknande, men det var nog bara mariginellt billigare.
Garos går att köpa genom antingen expressel.se eller elbutik.se, eller om det rentav var båda. Dyrt dock. Är ni verkligen tre som ska iväg så nära inpå varandra med bilarna då?
Hursomhelst, det finns nån mer som gör ett liknande, men det var nog bara mariginellt billigare.
Garos går att köpa genom antingen expressel.se eller elbutik.se, eller om det rentav var båda. Dyrt dock. Är ni verkligen tre som ska iväg så nära inpå varandra med bilarna då?
Medlem
· Västerbotten
· 3 321 inlägg
GDS Electric har en billigare modell. Var man som privatperson kan köpa den vet jag dock ej, men en elektriker borde kunna ta hem de.
http://www.gdsel.se/
Deras modell har dock inte funktionen att kunna få tillfällig el 30 minuter. Man måste ställa om tiden i så fall.
http://www.gdsel.se/
Deras modell har dock inte funktionen att kunna få tillfällig el 30 minuter. Man måste ställa om tiden i så fall.
Japp jag gillar långa meningar, särskrivningar och att skriva utan versaler!
Okej de var på elbutik som jag hittade de för 2450 2 st ska sitta relativt nära varandra men ett uttag är till en annan fastighet!
Jaa dedär GDS verkar ju va rätt vettigt.. ska kolla lite och se om de går att kommaöver.
Funktionen ska va enkel den ska ha lite minne så den kommer ihåg vad man har ställt in och gärna någon backup ifall det blir strömavbrott så man slipper ställa om tiden!
har tänkt på att ha knappen inne men eftersom dosorna ska sitta på ett garage en bit ifrån huset så blir de en himla massa grävande vilket jag är mindre sugen på..
ska försöka hitta domdär gds iallafall. så får vi se hur de går!
Okej de var på elbutik som jag hittade de för 2450 2 st ska sitta relativt nära varandra men ett uttag är till en annan fastighet!
Jaa dedär GDS verkar ju va rätt vettigt.. ska kolla lite och se om de går att kommaöver.
Funktionen ska va enkel den ska ha lite minne så den kommer ihåg vad man har ställt in och gärna någon backup ifall det blir strömavbrott så man slipper ställa om tiden!
har tänkt på att ha knappen inne men eftersom dosorna ska sitta på ett garage en bit ifrån huset så blir de en himla massa grävande vilket jag är mindre sugen på..
ska försöka hitta domdär gds iallafall. så får vi se hur de går!
Medlem
· Västerbotten
· 3 321 inlägg
GDS har ingen backup = man får ställa om klockan efter spänningsbortfall.
Klicka här för att svara