84 944 läst ·
72 svar
85k läst
72 svar
Motor till vikport typ car-in
Jag fick fylla i formuläret och fråga efter länksatsen så fick jag en offert.
https://www.accessa.se/kontakt/
Jag återkommer med bilder
https://www.accessa.se/kontakt/
Jag återkommer med bilder
Här kommer några bilder, jag tog även med en bild på den andra porten så ser ni hur det såg ut innan jag bytte.
Jag beställde en enkel Boxer 3000, men kraft på 1000N
Hej, läste denna tråd och blev intresserad. Har en gammal Car.Inport som fungerar fint men kunde tänkt mig en motorstyning om det inte kostar skjortan eller är krångligt att få till. Så skicka gärna bilde som PM. MVHJ Jonas Stenberg5 skrev:Hej allesammans. Jag snubblade över denna tråd och bestämde mig för att jag vill också ha en automatisk port till mitt gamla garage. Igår skruvade jag ihop allt, det var lite pilligt men det funkar.
Jag beställde länk-satsen från Accessa. Med detta inlägg vill jag bara informera om att det funkar.
Jag delar gärna bilder och mera info om någon efterfrågar. Tack till er som har bidragit till denna tråd
Se tidigare inlägg med bilder, kan ta flera. Är det något speciellt som du vill se?
För motorn fick jag betala 1900kr
Hej, Jag funderar på att sätta in en liknande, hur långt ifrån porten sitter centrum på motorn.J Jonas Stenberg5 skrev:
Min garageport sitter så nära väggen så jag får inte plats med motorn om den ska vara i linje med stagen ifrån porten.
Är det någon som har någon smart idé hur jag kan montera.
Jag har inga bra förslag. Men dragskenan på min Boxermotor är 3500mm lång. Hoppas det hjälper
HejJ Jonas Stenberg5 skrev:Hej allesammans. Jag snubblade över denna tråd och bestämde mig för att jag vill också ha en automatisk port till mitt gamla garage. Igår skruvade jag ihop allt, det var lite pilligt men det funkar.
Jag beställde länk-satsen från Accessa. Med detta inlägg vill jag bara informera om att det funkar.
Jag delar gärna bilder och mera info om någon efterfrågar. Tack till er som har bidragit till denna tråd
Du får gärna skicka bilder på hur det ska monteras. Jag har precis köpt en och instruktionen var inte jätte bra. Samt vilken motor du använder. Mvh
Jag har en sats från acsessa till salu. Ny i förpackning. 2000kr. Finns i Borlänge men kan skickas.
Klicka här för att svara