Här kommer några bilder, jag tog även med en bild på den andra porten så ser ni hur det såg ut innan jag bytte.

• Garageinteriör med äldre port, elverktyg på hyllor, cykel och annan utrustning synliga.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Verktyg väggmonterade i garage, inklusive sågar och vattenpass, bredvid äldre garageportsmekanik.
    Skapa konto
  • En garageport från insidan, omgiven av väggskenor och verktyg som hänger på väggen.
    Skapa konto
  • Garageportmekanism och verktyg, inklusive vattenpass, såg och kofot, monterade på en vägg i ett garage.
    Skapa konto
  • Inifrån av en äldre garagedörr med verktyg och förvarade kläder hängande på väggen, innan byte av porten.
    Skapa konto
  • Verktyg hänger på en vägg, inklusive en såg, vattenpass och andra verktyg, med en garageport i det övre hörnet.
    Skapa konto
  • Verktyg och sopborstar hänger organiserat på en vägg i ett garage, med ett litet fönster som släpper in ljus ovanför.
    Skapa konto
  • Gilla
AnKv86 och 2 till
  • Laddar…
J Jonas Stenberg5 skrev:
Jag fick fylla i formuläret och fråga efter länksatsen så fick jag en offert.

[länk]

Jag återkommer med bilder
Tack!
Vilken motor köpte du?

Jag beställde en enkel Boxer 3000, men kraft på 1000N

• Gilla
p_m
  • Laddar…
J Jonas Stenberg5 skrev:
Hej allesammans. Jag snubblade över denna tråd och bestämde mig för att jag vill också ha en automatisk port till mitt gamla garage. Igår skruvade jag ihop allt, det var lite pilligt men det funkar.

Jag beställde länk-satsen från Accessa. Med detta inlägg vill jag bara informera om att det funkar.

Jag delar gärna bilder och mera info om någon efterfrågar. Tack till er som har bidragit till denna tråd
Hej, läste denna tråd och blev intresserad. Har en gammal Car.Inport som fungerar fint men kunde tänkt mig en motorstyning om det inte kostar skjortan eller är krångligt att få till. Så skicka gärna bilde som PM. MVH

Se tidigare inlägg med bilder, kan ta flera. Är det något speciellt som du vill se?

J Jonas Stenberg5 skrev:
Se tidigare inlägg med bilder, kan ta flera. Är det något speciellt som du vill se?
Hej, jag såg bilderna nu. Allt ok.MVH

J Jonas Stenberg5 skrev:
Jag beställde en enkel Boxer 3000, men kraft på 1000N
Tusen tack för info. Jag har kontaktat dom och hoppas att jag också kan få tag på en. Vill du dela med dig vad du fick för pris?

J Jonas Stenberg5 skrev:
Här kommer några bilder, jag tog även med en bild på den andra porten så ser ni hur det såg ut innan jag bytt
J Jonas Stenberg5 skrev:
Här kommer några bilder, jag tog även med en bild på den andra porten så ser ni hur det såg ut innan jag bytte.
Hej, Jag funderar på att sätta in en liknande, hur långt ifrån porten sitter centrum på motorn.

Min garageport sitter så nära väggen så jag får inte plats med motorn om den ska vara i linje med stagen ifrån porten.
Är det någon som har någon smart idé hur jag kan montera.

• Garagevägg med monterade träskivor och en metallarm kopplad till garageporten i en renoveringsmiljö.
    Skapa konto
  • Mätning av avstånd mellan garageportens stag och väggen med hjälp av ett måttband.
    Skapa konto
  • Måttband mäter avståndet mellan garageportsfjäder och vägg.
    Skapa konto
Jag har inga bra förslag. Men dragskenan på min Boxermotor är 3500mm lång. Hoppas det hjälper

J Jonas Stenberg5 skrev:
Hej allesammans. Jag snubblade över denna tråd och bestämde mig för att jag vill också ha en automatisk port till mitt gamla garage. Igår skruvade jag ihop allt, det var lite pilligt men det funkar.

Jag beställde länk-satsen från Accessa. Med detta inlägg vill jag bara informera om att det funkar.

Jag delar gärna bilder och mera info om någon efterfrågar. Tack till er som har bidragit till denna tråd
Hej
Du får gärna skicka bilder på hur det ska monteras. Jag har precis köpt en och instruktionen var inte jätte bra. Samt vilken motor du använder. Mvh

Jag har en sats från acsessa till salu. Ny i förpackning. 2000kr. Finns i Borlänge men kan skickas.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.