Får troligtvis lägga nytt tak till sommaren då mitt nuvarande tak visat sin svaghet och börjat läcka under snömassorna.
Då jag bor i ett område med mycke "hippies" i och ekologiskt tänkande är inne så har jag funderat på att lägga ett mosstak. Jag finner ingen tråd alls om detta på forumet, om jag inte söker fel.