307 057 läst ·
1 545 svar
307k läst
1,5k svar
Mössen flyttar in
Snällt vore det också att skydda nyfikna fåglar eller igelkottar att fastna i öppna fällor (jag gjorde det misstaget med en fågel ). Jag spikar fast locket från en glassburk på en brödstump, placerar fällan och trycker fast burken som har ett litet hål. Jo man tar inga fortkörare som springer över men snällt mot andra djur.Höghus skrev:
Brädstump antar jag? Bra tips!FreQa skrev:
Snällt vore det också att skydda nyfikna fåglar eller igelkottar att fastna i öppna fällor (jag gjorde det misstaget med en fågel ). Jag spikar fast locket från en glassburk på en brödstump, placerar fällan och trycker fast burken som har ett litet hål. Jo man tar inga fortkörare som springer över men snällt mot andra djur.
Düsseldorff
Byggnadsvårdare
· Bromma
· 2 704 inlägg
Düsseldorff
Byggnadsvårdare
- Bromma
- 2 704 inlägg
Düsseldorff
Byggnadsvårdare
· Bromma
· 2 704 inlägg
Düsseldorff
Byggnadsvårdare
- Bromma
- 2 704 inlägg
Ingen fälla har slagit så jag börjar fundera på om det är sork. Nån som vet några tecken hur man ser att de är sork? Gräver de massa ingångar? Ska spana lite mer efter spillning och skaffa sorkfälla.FreQa skrev:
Har haft väldigt minskad mängd möss och sniglar. Däremot en flock paddor som kryper runt…
de är ärligt talat mycket finare.
och rätt så coola där de kryper fram. Speciellt när man ser hur många år de är är de börjar komma upp i dm storlek
de är ärligt talat mycket finare.
och rätt så coola där de kryper fram. Speciellt när man ser hur många år de är är de börjar komma upp i dm storlek