Tips önskas på var köpa Octanol till Mosquito Magnet till bra pris.
Är det samma innehåll i de man kan köpa utomlands, eller är det olika för olika marknader?

• Gilla
angelikaj
  • Laddar…
Ja, 545:- är ju bland det dyraste jag har sett. Granngården, K-rauta och XL-bygg tar 495:-

Damn! Jaja, en sparad femti-lapp är ju också pengar! :) Får bli K-ruta nästa gång. :) Om vi nu inte får tips om ännu billigare. ;)

ullberg
Jag har beställt från USA, vill minnas att jag tog en årsförbrukning inkl. patronerna, och med frakten blev det typ halva priset mot Sverige. Jag hade inga problem med "extrakostnader"

/U

Är det samma som man köper på ebay som här hemma, eller spelar det inte så stor roll? Tänker på passform och innehåll.

ullberg
De jag beställde såg ut precis som de man kan köpa i Sverige. Kollade upp vad jag betalt, gav 91$ (blev lite under 630 med då gällande dollarkurs) för 6 st ocetenol och 6 st kolsyrepatroner inkl. frakt, inte lika bra som Danne_83, men ett "bra" pris i Sverige är väl 2x(500+250) = 1500 så sett ur det perspektivet är jag mer än nöjd...

/U

EDIT: ser att de som Danne_83 beställt kanske inte är original, hur de funkar vet jag inte säkert (gissar att det funkar utmärkt dock), men de jag beställde var Mosquito Magnets egna prylar, dvs. exakt samma som säljs här.

Ok, får skumma av ebay och se vad som finns.

Tackar för tipps :)

Jag gillar inte att köpa från ebay, det har strulat flera gånger och känner inte att det är rätt även om man tjänar några hundringar ibland. Vad händer om tullen kommer på det?

Rusta har ju för 99kr st

Bra tips skall kolla där

NiV skrev:
Jag gillar inte att köpa från ebay, det har strulat flera gånger och känner inte att det är rätt även om man tjänar några hundringar ibland. Vad händer om tullen kommer på det?
Då måste du ha haft väldig otur, alt inte kollat upp basics om säljaren.
Betr tullen, tja ev får du lösa ut paketet genom att betala momsen plus en adm avgift. Det måste man alltid ha med i kalkylen. Om det även är tull vet jag inte.

sukke2k skrev:
Rusta har ju för 99kr st
Passar dessa Mosquito Magnet, eller passar de endast deras Kalle Anka maskin?

Var och kollade idag, Kollar man noga så är den inte lika dan ut men passar. Undra om den lockar?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.