Jag tänkte sätta glasmosaik som avslut på våran glasvägg.
Men jag undrar vad jag kan använda för att fästa glasmosaiken på.
Kan man fästa dem direkt på den avslutande monteringslisten eller ska man lägga någon gipskant först.
Är det någon som har erfarenhet av detta eller några bra tips hur man kan göra!

Även snygga bilder på glasväggar med annorlunda avslut är välkomna :)!

Tacksam för svar på detta ;)!
 
Menar du en vägg av betongglas eller vilken sorts glasvägg pratar vi om??

//Christina.
 
Ursäkta om jag var otydlig :-[, jag menade såklart en duschvägg av betongglas.
Är det någon som har erfarenhet av detta eller några bra tips hur man kan göra!

Även snygga bilder på glasväggar med annorlunda avslut är välkomna :)!
 
tycker att det borde gå att sätta mosaiken på ett lämpligt underlag som sedan limmas på kortsodan av glasbetongen, vet inte vilket material som är bäst?
 
Någon som har gjort detta, eller vet något lämpligt material, det börja bli lite akut.

Hjälp!!!!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.