681 läst ·
4 svar
681 läst
4 svar
Mosaik som avslut på glasvägg
Jag tänkte sätta glasmosaik som avslut på våran glasvägg.
Men jag undrar vad jag kan använda för att fästa glasmosaiken på.
Kan man fästa dem direkt på den avslutande monteringslisten eller ska man lägga någon gipskant först.
Är det någon som har erfarenhet av detta eller några bra tips hur man kan göra!
Även snygga bilder på glasväggar med annorlunda avslut är välkomna
!
Tacksam för svar på detta
!
Men jag undrar vad jag kan använda för att fästa glasmosaiken på.
Kan man fästa dem direkt på den avslutande monteringslisten eller ska man lägga någon gipskant först.
Är det någon som har erfarenhet av detta eller några bra tips hur man kan göra!
Även snygga bilder på glasväggar med annorlunda avslut är välkomna
Tacksam för svar på detta
Menar du en vägg av betongglas eller vilken sorts glasvägg pratar vi om??
//Christina.
//Christina.
Klicka här för att svara