Hej.

Har gjort egen mosaic av kakel ( Hammare + lite våld och slipat kanterna) Och när jag la det så blev det väl inte 100% i samma höjd på alla bitarna.
Någon som har nått smart förslag på hur man kan göra det bästa av situationen? Har inte fogat ännu men skall om 2 dagar.

Bias
 
Lägger in en bild med

img08502vr.th.jpg
 
img08523wz.th.jpg
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.