Hej.
Har gjort egen mosaic av kakel ( Hammare + lite våld och slipat kanterna) Och när jag la det så blev det väl inte 100% i samma höjd på alla bitarna.
Någon som har nått smart förslag på hur man kan göra det bästa av situationen? Har inte fogat ännu men skall om 2 dagar.
Bias