Jag gillar att nörda ner mig i grejer ibland, och en sak jag uppskattar är den relativt obskyra tidskriften Mortise and Tenon Magazine. (https://www.mortiseandtenonmag.com/)

Tänkte beställa ett par nummer jag saknar samt en tshirt, men frakten är rent ut sagt grotesk. Tänkte att det kanske är någon här som är lika torsk som jag på kraftigt matt papper med bilder på fina möbler, och är intresserad av att dela på kostnaden över Atlanten? Om man inte bor i Mälardalen kan jag bjuda på inrikesfrakt efter ompaketering isf.

Kom igen nu, jag vet att ni vill. Kolla vilka snygga tidskrifter!
MTmag04FrontCoverfinalSM_1024x1024.jpg

jonmo jonmo skrev:
Jag gillar att nörda ner mig i grejer ibland, och en sak jag uppskattar är den relativt obskyra tidskriften Mortise and Tenon Magazine. ([länk])

Tänkte beställa ett par nummer jag saknar samt en tshirt, men frakten är rent ut sagt grotesk. Tänkte att det kanske är någon här som är lika torsk som jag på kraftigt matt papper med bilder på fina möbler, och är intresserad av att dela på kostnaden över Atlanten? Om man inte bor i Mälardalen kan jag bjuda på inrikesfrakt efter ompaketering isf.

Kom igen nu, jag vet att ni vill. Kolla vilka snygga tidskrifter!
[bild]
Klart jag är på. När tänkte du ha beställningsdeadline?

• Älska
jonmo
  • Laddar…
Det är ju läsning för livet, så jag har fortfarande ganska gott om tid.

jonmo jonmo skrev:
Det är ju läsning för livet, så jag har fortfarande ganska gott om tid.
Utgångspunkten är ju att man behöver alla nummer..sen får man liksom jobba sig ner till en rimlig mängd..

Microkatten
Jag har inte råd med Mortise and Tenon Magazine, jag har lagt alla mina pengar på handhyvlar. Så jag får åka till @Frustrator och läsa tidningarna där. :D

• Haha
David-O
  • Laddar…
Microkatten Microkatten skrev:
Jag har inte råd med Mortise and Tenon Magazine, jag har lagt alla mina pengar på handhyvlar. Så jag får åka till @Frustrator och läsa tidningarna där. :D
Lungt, om du drar in magen och liksom asar dig så tror jag du kommer i förbi hyveln och bordsågen och in till tidningarna..klart du får ju se upp så du inte trampar på ngt verktyg lr så.. Jag som är lite större kommer ju inte in där :(

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.