Gokväll.
Skulle behöva lite hjälp med att hitta några bra mörkläggningsrullgardiner till dessa fönster då min sambo jobbar skift.
Har en simpel variant i dagsläget men dom släpper in alldeles för mycket ljus.
Vore tacksam om någon har tips på någon bra modell.
Tack på förhand.
Skulle behöva lite hjälp med att hitta några bra mörkläggningsrullgardiner till dessa fönster då min sambo jobbar skift.
Har en simpel variant i dagsläget men dom släpper in alldeles för mycket ljus.
Vore tacksam om någon har tips på någon bra modell.
Tack på förhand.
Allvetare
· västkusten
· 111 inlägg
Googla på kassetrullgardin med sidoskenor, verkar finnas en del att välja på. Jag har inte köpt själv och provat än, men snart kanske jag kommer till beslut.
Nu ville du ha tips på gardiner men jag vill ändå nämna:
Jag jobbar konstant natt och använder mig av en sovmask. Om man stör sig av att de "stramar åt" vid ögonen så finns det masker som har som ringar runt ögonen som gör att det inte blir något tryck över just ögonen och att man kan öppna ögonen/blinka utan obehag.
Jag jobbar konstant natt och använder mig av en sovmask. Om man stör sig av att de "stramar åt" vid ögonen så finns det masker som har som ringar runt ögonen som gör att det inte blir något tryck över just ögonen och att man kan öppna ögonen/blinka utan obehag.
Renoverare
· Uppsala
· 2 087 inlägg
Kombinera en mörkläggande rullgardin med mörkläggningsgardiner från t.ex. IKEA och sätt en bräda ovanför gardinstången. Det tar bort ljusläckaget runt rullgardinen.
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Vilken olja , bets ska man använda till dessa fönster?
Färg, Måla & Tapetsera -
Hur drar jag kabel till dessa taklampor? Garagebelysning.
Belysning -
Vad användes dessa till?
Verktyg & Maskiner -
Hur snyggar jag till dessa golvlister?
Färg, Måla & Tapetsera -
Vad är kompatibelt till dessa garderober. Hyllplan, lådor.
Inredning