Hej,

Jeg har kjøpt en brukt moretens h410 hyvel som jeg holder på at få i brukbar stand. Mekanismen som justerer utmatningsbordet fungerer ikke, og jeg skjønner ikke helt hvordan det skal fungerer. Muligt jeg mangler nogle deler. Er der nogen her som har høvlen og kan sende mig bilder af denne mekanismen?

Mvh

Suddig bild av en stege i ett rörigt garage med diverse byggmaterial och verktyg i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Närbild av en metallmekanism, möjligtvis en del av en dörr eller maskin, med en fjäder och bultar.
Skapa konto
En verkstadsinredning med borrpress och verktygsskåp i en träbyggnad.
Skapa konto

M Maltekb skrev:
Hej,

Jeg har kjøpt en brukt moretens h410 hyvel som jeg holder på at få i brukbar stand. Mekanismen som justerer utmatningsbordet fungerer ikke, og jeg skjønner ikke helt hvordan det skal fungerer. Muligt jeg mangler nogle deler. Er der nogen her som har høvlen og kan sende mig bilder af denne mekanismen?

Mvh
M Maltekb skrev:
Hej,

hej! Jag har tyvärr ungefär samma problem, så kan inte hjälpa dig. Jag skulle behöva komma tillbaka till ”fabriksinställning”. Har du fått någon ordning på det?
Mvh Emma

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.